top of page

SCRISORAR- si alegerea ce ma alege

Cruzimea vieții are un singur remediu autentic- dragostea. E ecusonul pe care i l-as da cartii SCRISORAR.

Cărțile care mă aleg , mă atrag și mă uimesc așa cum mă uimește un câmp plin de lircurici noaptea. E o magie dăruită mie, simplu, inedită de către viață- felul asta, al cartilor, de a ma alege, de a-mi iesi in intampinare

E fain să fii ales de stări, de oameni, de viață și și mai fulminant e când te aleg scrierile și romanele autorilor, fix în momentul în care ele reverberează cu ceea ce tocmai trăieșți în viață'ti. Rămân mereu uimită de această coincidență inedită ce mi se întâmplă.

ȘI mă bucur, și mulțumesc.

ȘI mai presus de tot împărtășesc.

Fiindcă minunea romanelor și a scriitorilor ce vin în calea mea trebuie împărtășită.

O carte cu scrisori, scrisori de dragoste pe care astăzi..cine le mai scrie...de mâna?!

Doi oameni la capete de lume, separați de război și vicisitudinile vieții și totuși conexiunea lor e atâta de puternică, trece de granițele distanțelor umane, trece dincolo de spațiu, timp, piedici. SCRISORAR e o carte care surprinde și extaziaza. Puritatea felului în care e scrisă, durerea ce sucombă speranța vieții și iubirea care o readuce și o reînvie.

Fenomenală carte.

Și aflu despre ea, întâmplător, în cel de-al 36lea an al vieții mele.

Fiindcă acum a vrut să mi se arate . Va las mai jos niste citate din carte si sper sa o cititi si voi. E vindicativa, e curativa si aduce multa speranta. E o carte frumoasa, cu intelesuri adanci, ce te exatziaza, te indurereaza si apoi iti aduce seninatatea pe chip, o senintatate ce doare

„Cu cât ești mai mult departe de mine, cu atât devii o parte mai mare din mine. Uneori, nici eu nu mai înțeleg unde începi tu și unde încep eu”.

„Știu că exist, dar am nevoie tot timpul de dovezi, de atingeri. Fără tine sunt o pijama goală aruncată pe un scaun”

„Tare aș vrea să mă lipesc de tine și să povestesc ceva stupid, stupid, drag, drag”

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page