top of page

IMPARTIAL

te-am cautat azi...prin lipsa respiratiilor si pauzele dintre ganduri Acolo unde muzica nu mai are note , unde pamantul e insetat sa fie ud...si iarba doreste ca sa creasca te-am cautat azi in plansete care stiu ce inseamna rasetele si voia buna In scrisorile netrimise, in visele pline de dorinte si asternuturile neincalcite...caci pentru a te cunoaste ca om, am nevoie sa iti stiu partile urate si sa le dau accept. te-am cautat si m-am gasit pe mine Cu umbre, nefinisari, dorinte neimplinite si rasarituri netraite in iubire, cu mult pamant arid si dureri in brate, in coate si in talpile sfarmate de bulgarii sperantelor nefondate; te-am cautat....in nesfarsitul credintei, acolo unde ingerii si demonii joaca sah, Dumnezeu priveste cu capul intors lumea creata si norii cerului se imprastie fara gravitatie, in suflete,in sange , in vacarmul valurilor ce ne izbesc de mal- contactul infernal; te-am cautat si..m-am aflat umbland, traind, inoculandu-mi visul de a ma fi nascut- echilibrat in dezechilibru de a ma fi nascut- bucati de sticla ce patrund in : clipe, luni, ani; Si am gasit libertate, dezmat, implinire, sufocare, dezamagire, falsitate, curaj si o groapa in pamantul ce ne-asteapta trupul gol. De azi, viata ma respira din nou! Maine Universul se rasfira in amandoi..ca de duminica, sa refaca lumea pentru noi- cei doi- desculti de lumina, freamate si cu nisip pe umerii reci si goi. Noiembrie e toamna indiana ce ne-a virusat inimile la amandoi. iti amintesti cum sunau verbele pentru NOI? Cum fosneau subiectele, cum se leganau adjectivele ori adverbele iar conjunctiile se jucau- in incercarea de a da forma la propozitiile ce le pictam in serile cand acuarela curgea dinspre unu spre doi, de la mine catre tine..in vise..taramuri de cifre, viziuni si....ani scrijeliti pe o panza de hartie- timp cu pahare si pietre filosofale.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page