top of page

Orb(itor)

Orb...cu jurămintele lăsate să se topească în aer.. Orb: ai fost când ne-am cunscut...și tot ce știai...era felul în care fugeai și te ascundeai de noi, de mine,de iubirea dintre noi...de mine , de tine , de noi: eu și tu ... ȘI ai jurat: Jurăminte care se fac în față cerului și a pământului...ai jurat pe stele că nu mă vei mai lăsa să dansez singură, că mă vrei pentru restul vieții...și ai devenit dintr-o dată un orb cu ....propoziții furate de vânt , împrăștiate pe întreg pământul spre nord, est, vest și sud.....dar jurămintele nu aveau un efect blând. Erau intempestive : făcute din furtună , nisip și gheizere..termale... ȘI ai fugit înainte și inapoi și tot îmi promiteai că fugi spre mine...spre un noi creat să fie sfânt : "Îmi place felul cum mă privești, cum mă iubești și nu îmi pasă de unde vii ori ce ai fost căci tot ce ești, ești tot ce am avut nevoie ca să devin om" Cuvintele tale calde și făcute să devină deodata țurțuri- suruburi emotionale ...știi ce vrei? de la viață ? de la noi? Căci mereu fugi înainte și înapoi- când știu că rămâi - pleci; te întorci(!?) când rămâi- vrei iarăși să rupi ce e cu noi...?! i ai jurat: că nu te voi lasă să pleci

căci ieri dansam singur și nu mai vreau să umblu singur pe străzile vieții te vreau doar pentru restul vieții și o jumătate de univers prelungit în limbile ceasurilor ce se învârt pe pământ într-o viață de om tu și cu mine pe acet pământ"

Orb .... Pe străzi se înnoptează și merg cu tine mână în mână Înainte și înapoi ca un ceas stricat...cu limbi făcute din viețile pământești ce aparțin la două făpturi poposite ...pentru o scurtă perioadă de timp. Și... ca și cum acum, aici ,e ultima clipă pe acest pământ, așa ai zis că ai să mă iubești ; ...și ai fugit , înapoi și inainte , că limbile unui ceas..rămas fără baterie... Jurăminte de a nu mă mai lăsa să plec... Jurăminte cum că ochii tăi ... Vor rămâne orbi pentru altceva.... ; Înainte și înapoi orb..... Ce ne mai pasă(?!), căci jocul ăsta ne-a făcut să ne cunoaștem mai bine, și din nou! Orbi de iubire , orbiți de dor ; Orbitor în dormitor orbitor.....de frică și de jurăminte ce transformă totul în jocul ăsta copilăros, naiv, prostesc, și emotiv....dintre noi doi. "Te iubesc! Mi-e frică Rămâi cu mine! Pleacă! Vino înapoi! suntem făcuți :.... dar sssst.!!!..taci.....cuvintele dor.....vreau să fim iarăși amândoi...orbi....de emoții și iubire și de dor." Orbi amândoi...ca un ceas deșteptător în iubirea ce mi-o dăruiești cu da și nu. Umblăm orbiți , un el și o ea, într-o toamnă...ce a căzut de pe pământ...în sufletele verzi, ale făpturilor noastre ...colosal de mici, într-o lume pieritoare.

Articolul a fost publicat si pe garbo.ro

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page