top of page

Inimi agățate-n lună

Agatatu-ne-am de-o lună, zisu-ne-am și "noapte bună", zisu-ne-am și "hey, ce faci?" "pleacă!" "lasă-mă!" și "taci!" Am mai plâns, Am mai și râs, Fost-am prieteni și dușmani- și-ntr'un final,

după un timp și niște ani, Când totul ne-a ajuns, ne-am făcut din emoții- culoare. Atârnând roșul din inimi pe ceru'albastru plin de soare, lună și stele căzătoare. Azi când ne luăm în brațe știm că suntem unul altuia doar "tu" Pățiți, Juliți, Reajustați din puzzleuri de viață, trăiri, și muuulta acceptare. Inimile noastre agățate sus pe cer strigă, amorezându-se de cântecele făcute de miile de stele căzătoare. Ud de va fi și-obrazul tău, E doar un drum ce duce mereu către multă lumină, soare și binecuvântare. Azi visul tau e si visul meu

Cyan, galben si inseninare!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page