top of page

Sunt zile..facute pentru mine

Sunt zile cand ma caut doar pe mine, departe de oameni, de strazi si de rasetele pline -de copiii; Sunt zile cand camera mi-e templu si lucrurile-mprastiate'mi dau lumina. Cand tihna verde a peretilor ce ma -nconjoara, mi-aduce implinire, repaus si ma 'nspira.

Inchid o usa si ma apropii de-o fereastra, perdelele sunt galbene si-n camera , vara'mi intra, unduindu-se 'n fereastra: prin vant si pace, prin cerul ce se descopera in zare, prin fosnetul frunzelor ce se-mbratiseaza, prin raze ce-mi mangaie obrajii , cu bucurie si candoare, soptindu-mi incurajator:

Treci tu si peste asta, ESTI VIE si Rascolitaore!

Sunt zile -n care ma vreau numai pe mine' cu un pix in mana, caietul si insemnarile-mi : putine (nastrusnice- scoase din sufletul ce inca se cauta pe sine); unde ma scriu, m'astern, si inspiratia imi vine, facandu-ma sa ma-nteleg, sa ma accept si sa imi dau seama: ca imi este bine (oricate zile de anxietate ori de atac de panica dau peste mine) ca viata are nevoie de repaus si, ca sa ma cunosc pe mine, 'nautru'mi cere maiestuos si natural: STAI draga mea cu tine!

Sunt zile cand doar a ma avea pe mine imi este de ajuns, fiindca am tihna, pace si necesara MULTUMIRE pe care'o pierd, comparandu-ma prea mult, cu alte vieti si oameni care nici ei nu stiu cine sunt dar pe care eu ii vad PERFECTI, desi au masti si se cauta'n nestiire'n lucrurile FUTILE, care doar ii fac sa para ca AU SI SUNT MAI MULT.

Sunt zile cand ma bucur de persoana mea si ii multumesc lui Dzeu. ca are grija-n legea Sa si de mine, chiar si atunci cand nu imi pare ca e-asa...

Sunt zile, multe, facute pentru viata mea.

AZI, in sfarsit MI-e TIHNA SI Mi-e BINE

ca mi-am dat puterea de-a crea!

Sunt zile facute pentru mine, pentru tine pentru-a'ne aseza!

Si Da, stiu: Greu mai e asta cu... IUBITUL TAU, DE TINE!

din seria Poezii de vara pentru copii si Alexandre

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page