top of page

Ganduri, zile si oameni

Cum e sa te pierzi in lumina si sa te rogi noptii? Cum e sa stii ca cine te vede pe tine ma vede pe mine si viceversa..chiar daca ....chiar daca ne-am ratacit de plural.

Viata asta e lunga... Ne-am spus lucruri urate pe care nu le mai putem readuce la momentul de dinainte de a le lasa sa zboare si sa ne impuste: cuvinte-gloante ce dor si izbesc si niciodata nu te mai ajuta sa te insanatosesti; ...de am putea sa reluam totul si sa fim din nou prieteni. De am fi invatat tacerea, inaintea cuvintelor...

Viata asta e lunga si nu poti gresi in permanenta

Lucruri urate?!

Inainte de a fi iubiti am fi putut fi prieteni- sa ne vedem cu adevarat cum suntem, fiecare. Alege libertatea. Aleg libertatea! Dictonul unei vieti insingurate pentru a avea o viata buna'n 2 .

Nu cred ca avem cum invata caile sufletelor altora fara a sti calea sufletului din noi. .

Viata asta e lunga si nu poti sa gresesti fiind liber, liber sa traiesti cum iti doresti .

Impaturim cuvinte in camere tacute, in gradinile cafenelor, in orase necunoscute, ...si vantul le poarta departe , in zbor, spre mare si munte..spre taramurile necunoscute..dintr-un Univers indigo.

Suntem:

...uneori mai putin oameni, alteori franturi de emotii, de cele mai multe ori calatori cu valize uitate pe peroane necunoscute avizi de a primi atentie si intamplari noi.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page