top of page

TACERE

..in cuvintele ce se astern pe gene din diminetile ..nepovestite

..la colturi de strazi umbrite de mirosul teilor, pasii umbrosi ai tinerilor si atingerea natarmuita a cuplurilor in varsta ;intr-o zi ai sa vrei sa imi repovesesti totul, totul, mi-ai spus- despre noi! ...fiindca imi place sa ascult pamantul, vantul, aerul, cerul si culorile calde...din vara; sa ma invat cu nespusele cuvinte ale anotimpurilor reci si sa ma destram, in magia frunzelor de toamna..rosiatice, galbene, pamantii..acolo unde ma pierzi si nu mai mai vezi.....ci ma auzi fosnind, fosnind.

Absint- soarbe-ma!

Bej- coloreaza-ma!

Pamantiu- ca sa fie sacru si sfant!

Reavan- simte-ma!

Curgator- pentru viata!

Punct- pentru a exprima o stare!

Zenit si rasarit- avant!

Poarta-mi pasii cuvintelor si umbrele rasariturilor de pe genele-mi dese.....ochii mei au vazut pamanturi neumblate si urechile mele au ascultat cantecele nespuse ale tarmurilor unde ti-ai ostoit setea de a fi singur si nestingherit...pana azi, pana acum, cand m-ai intalnit!

Amin isi spun stelele ce s-au rotit de mii si mii de ori pe bolta stralucitoare a noptii.

Noi nu mai aveam timpul sa ne oprim pentru ati descifra rugaciunile. Amin si lasa mainile sa ti se impreuneze, sa iubeasca, sa munceasca, sa traiasca in divin...pe pamant.

Azi e sfarsitul inceputului.

E maine si poimaine, e inceput si e cu infinit mai bun...tot ce am transformat.

...tacere acolo...in muzica ce o ascultam pe plajele lungi , intinse si cu nisipul alb si atat de fin;

...tacere in nastere si....tacere in moarte;

....tacere in rugile parintilor, in binecuvantarile iubitilor, in rastele copiilor, tacere cand nu ne ascultam si cand ne suparam...grabiti, sa ne pierdem in furtuna trairilor interioare, speriate si imprastiate.

Vom pleca cu totii intr-o zi...as vrea sa stiu ce sa impachetez dar eu niciodata nu am stiut cu siguranta, decat fix, cu o seara inainte de plecare. As vrea sa stiu cata culoare e de pus atunci, in valiza plecarii finale, cat spatiu e de lasat, ce e de lasat....ce merita luat, ce merita impachetat, cat de mult voi merge si cat de greu sa imi fie bagajul..as vrea sa stiu fiindca.. iubesc siguranta..insa locul spre care voi merge atunci nu va mai avea nevoie de asa ceva.

Necunoscut.

Claritate...

Pasire continua.

Deschis.

Inchis.

Final

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page