top of page

Sa primesti sau sa daruiesti?

Cine e cel binecuvantat? Cel care daruieste sau cel care primeste iubirea, darul? Doar prin acceptarea de a primi darul celui care daruieste il face pe daruitor sa isi implineasca menirea. Asa ca a primi devine mai important decat a darui, caci fara primitor darul daruitorului ramane inafara.

PRIMESTE-ma ca sa ma pot darui!

Cine pe cine sustine? Cine cui ii ofera, prin cele doua verbe, sa se daruiasca mai mult lumii?

Cine permite si cine primeste de fapt, in urma actiunii lor, a acestor verbe?

Cel care te primeste este cel care iti ofera capacitatea de a te darui. Fara persoana care primeste, darul tau ar fi in van. Si atunci A PRIMI devine mai IMPORTANT si mai BINECUVANTAT in actiune, decat a DARUI.

Iar unul fara altul, cele doua verbe nu si-ar avea nicio finalitate.

Oameni care DARUIESC.

SI oameni care PRIMESC. Ei, cei care permit primilor, sa se manifeste. Ei, cei care dau viata celor doua verbe si celor doua actiuni.

A PRIMI Sau a DARUI?

Ce alegi? Ce intelegi? La cine te raportezi? Care sunt gandurile si emotiile care te propaga in categoria careia vrei sa te incadrezi? Eu sunt pentru ca tu ma primesti.

Eu sunt pentru ca tu ma lasi sa ma daruiesc. Eu sunt pentru ca tu imi ingadui sa ma asculti.

Tu esti pentru ca eu vreau sa ma daruiesc. Eu sunt pentru ca ma primesti.

Tu esti ..eu! Suntem.apa si pamant si roluri ce se inverseaza, ca in tango, stim fiecare ce pasi sa facem, cand sa inaintam, cand sa ne oprim, cand sa ne luam avant, cine conduce si cand, cine se opreste si cat. Stim ritmurile si masurile. Pe rand. Neobosit.

Cat? Cand se termina?

E totul dinainte stabilit. Dar nu de noi.

A PRIMI si A DARUI. Doua verbe facute sa se umple reciproc si sa se goleasca reciproc.

A primi pentru a trai si a DARUI pentru a fi si a IUBI.

Unul pune paiele pe foc, altul il stinge sau il tempereaza.

Pana mai ieri credeam ca traiesc pentru a darui si apoi am inteles ca fara cel care sa primeasca eu nu sunt nimic.

..si tot, aflu, fiind in viata, cum e ca sa fiu.

NOTA: Articol publicat pe catchy.ro

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page