top of page

Cum sa te armonizezi?

Ati sesizat ca mereu cautam cate ceva? Mai atingem un obiectiv si tot nemultumiti, nelinistiti si neimpliniti ne simtim. Intotdeauna mai e ceva care lipseste. Suntem insetati de a ne gasi pacea interioara si multumirea , insa nestiind ce cautam, aceste cuvinte ajung sa fie definite altfel, gresit, orice pe lista, numai ele nu. Se zice ca suntem cu totii un ocean, linistit si adanc, si tot ce ne deranjeaza , vine si pleaca, nu are niciun efect, e precum o ceata deasupra suprafetei oceanului, precum furtunile, norii, intemperiile- vin si pleaca, noi ramanem linistiti. Noi avem singura menire de a accepta, a privi si a ne bucura de calatorie si peisaje...simplu pare..dar stiu, nu e deloc asa.

Poate daca ati incercat vreodata sa stati voi cu voi insiva, sa va intelegeti mai bine in linistea voastra interioara si sa va ascultati mai mult- poate ati reusit sa va percepti exact asa cum sunteti, si sa va simtiti impacati..sau poate nu. Insa acesta e adevarul.

Ne e dor de noi si interiorul nostru.

Ne e sete si dor de :

PACE

LINISTE

ARMONIE.

De noi.

Cum ajungem acolo? Cum nu mai pierdem starile ce ne fac sa ne simtim bine si echilibrati?

Care e solutia?

Cautam . Citim. Mergem la cursuri. Mergem la energoterapeuti. Mergem la biserica. Ne rugam. Mergem la ghicitori . Psihologi si psihiatrii. Mergem la energoterapeuti..si totusi...nimeni nu are solutia...culmea e ca e in noi , si la fiecare, merge fix ecoul propriului ocean interior, care ascultat in linistea odaii....iti da raspunsul. Tu cu tine si cu linistea ta. E greu sa stam in singuratatea noastra fiindca ne e frica de noi si de ce am putea afla.

Dar si cand o facem, ce bine ne este. Totul se armonizeaza. Totul e firesc si normal asa cum e. PASI SPRE ARMONIE

.....așa cum spunea Omraam Mikhael Aivanhov: "Ah, dacă am cunoaște măcar valoarea armoniei, am lucra zi și noapte, nu ne-am gândi decât la armonie: cum să o creăm, cum s-o manifestăm, cum să o aducem cu noi, cum s-o răspândim, peste tot pe unde mergem si, mai ales, în celulele noastre. De ce? Pentru că armonia este aceea care deschide, care declanseaza toate bogățiile, toate binecuvantarile, toate comorile Cerului. Și doar la limbajul armoniei cedeaza Cerul... Și atunci el revarsă toate binecuvântările acolo unde i s-a vorbit în limbajul armoniei, pentru că cerul nu are alt limbaj, el are doar limbajul armoniei sferelor." Odată liniștiți putem evalua mai bine ce trebuie să facem mai departe. Trebuie să învățam să simplificăm lucrurile, să învățam că nu putem acționa benefic dacă suntem deja într-o luptă continuă cu noi înșine dar și cu cei din jur.

Iar pentru a ne armoniza, e nevoie să ne armonizam cu Domnul, principiul Creator, Cauza Primordială. Asa ca spuneți-va: "Dumnezeul meu, până în această zi, nu am fost nici înțelept nici instruit, dar îmi văd greșelile și sunt pregătit să mă îndrept. Te rog, dă-mi iertarea Ta. De acum înainte vreau să fiu în armonie cu Tine. Trimite-mi lumina ta ca să nu incalc poruncile tale. Îngăduie-mi să Te contemplez. Te voia scula, voi împlini voia TA." Închideți ochii și repetați întregului Unviers: "Vă iubesc, vă iubesc, vă iubesc, sunt in armonie cu voi. Mă încredințez armoniei divine și o chem să vina în sufletul meu, sunt calm/(ă) și perfect echilibrat/(ă), mă împac cu mine însă/(u)mi și acționez animat/(ă) de cele mai înalte idealuri."

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page