top of page

Îndrăgostește-te de viață! Scrisoare către tine, fiica mea!

Sper să te îndrăgostești de viață. Mie mi-a luat 25 de ani și ceva . Sper că vei culege flori și vei citi cărți și vei înțelege că viața este mult mai mult decât o conversație pe snapchat/facebook sau instagram cu un băiat de care nu îți vei mai aminti în câțiva ani. Oamenii se cunosc cu adevărat face to face; să le simți energia, să îi privești în ochi, să le vezi gesturile, și să îi cunoști după felul cum mănâncă, se poartă cu animalele și copii , sau îi tratează pe cei mai slabi decât ei. Îmi doresc să fii curtată. Îmi doresc să ai prieteni adevărați și de ce nu, câteodată chiar să intrați în probleme împreună- veți învăța multe astfel. Îmi doresc să înțelegi că nu are de ce să îți fie frică de nimic în viața asta, e doar o vacanță cu surprize plăcute sau mai puțin plăcute, cu situații limită și frumuseți la care nu te aștepți ori întâmplări ce îți întind nervii la maxim și oameni intempestivi, cu măști sau fără...care azi te pot iubi și mâine te pot trăda, nu din vina lor ci fiindcă mecanismele interioare de supravieturie sunt mai puternice și au întâietate în fața moralității...Îmi doresc să realizezi în momentele când ai senzația că te afunzi în nisipuri mișcătoare că absolut nimic nu e cu neputință și că atâta timp cât ești în viață, totul dar absolut totul are o soluție. AI RĂBDARE. RĂBDARE. RĂBDARE...multaaa rabdaaaare. La mine e încă testul suprem. Îmi doresc să îți faci multe amintiri frumoase și pline de veselie, să (îți) faci poze, multe poze și să țipi cât te țin plămânii când te vei da într-un montagne rousse sau când vei sări cu parașuta ori când vei face bungee jumping-- sau doar dimineața când te trezești și țipi de bucuria de a fi și de a întâmpina o nouă zi. Eu mai fac asta din cand în când în unele dimineți și întreagă zi și lume râde atunci cu mine- nu știu de ce, e poate prostesc, copilăresc, dar țipătul ăla de bucurie de dimineață îmi gâdilă sufletul și mă face să iubesc si sa ma simt iubita. Copilareste-te cat mai mult, nu dauneaza deloc sanatatii, ba din contra, ajuta!

Îmi doresc să înțelegi ploaia și să o iubești cu freamătul tunetelor ei, cu starea de tihnă ce ți-o aduce și puterea ei de a te adormi. Sper ca măcar o dată să înoți în apele oceanului, să simți nisipul fin al plajelor îndepărtate ale lumii acesteia , îmi doresc să te bucuri de înălțimile munților și de vindecare ce ți-o aduc pădurile și verdele lor . Îmi doresc să cunoști bucuria râsului autentic și sper să înțelegi diferența dintre înțelepciune și a obține un anume punctaj la teste. Și poate cel mai mult îmi doresc să conștientizezi că poți fi și face orice îți dorești însă important e să nu spui la multe lume despre visele tale ci doar oamenilor care te iubesc și care au încredere în tine, să continui pe drumul pe care ți l-ai propus chiar și dacă ai diferite piedici- atâta timp cât crezi în ceea ce faci și simți că asta ești tu, atunci fă-o și mergi mai departe.. Și sper că vei face mai mult decât să stai să te plângi de lucruruile care ar putea fi schimbate -fa tu ce poti, oricand poti, fiindcă tu ești schimbarea. Nu insista acolo unde simți că dai cu capul de pereți, lucrurile bune curg, se întâmplă subit- e o chestie ce am învățat-o, desi recunosc si eu mai persist cateodata acolo unde nu e cazul!

Indragostest-te si bucura-te ca traiesti acest sentiment. Da, evident ca e frumos sa iti fie impartasita iubirea dar nu te intrista daca nu ti se raspunde la fel. Ne caracterizeaza ceea ce simtim si cum simtim, sunt ale noastre. Asa ca bucura-te de fiecare data cand esti indragostita, de restul are grija Dumnezeu, iar barbatul care e facut sa fe barbatul tau- cu el nu vei avea batai de cap, totul va curge lin- exact cum iti spuneam mai sus. Crede-ma pe cuvant, am trecut si eu prin "framantarile din cauza si datorita iubirii".

Multumeste. Clipa de clipa pentru orice, vietii, tie, Creatorului. Bucuria atrage bucurie, recunostinta atrage multumrie sufleteasca.

Focuseaza-te intotdeauna pe binele din omul din fata ta. Bube in cap avem cu totii, important e insa va vedem partile bune din cei pe care ii intalnim. Atat ingerul cat si demonul salasuiesc in noi, accepta-i, recunoaste-i, permite-le sa fie si astfel ii vei tine in echilibru pe amandoi.

Și nu uita câteodată a scrie într-un jurnal sau într-un carnet- va fi cea mai bună terapie, ba mai mult decât atât , recitind dupa un timp ceea ce ai scris, s-ar putea să descoperi și răspunsuri la chestiuni la care ai doar semne de întrebare. Mergi măcar o dată în viață ta cu motocicleta și fă măcar o dată în viața ta ceva despre care să nu spui nimănui nimic- îți va da aripi , iar apoi, pe parcursul vieții, te va înconjura de o aură karismatica si misterioasa. Doar că acel ceva pe care îl faci și de care nu vei vorbi nimănui, să fie de bine. Nimic în detrimentul altora! Scrie! Scrie scumpetea mea dragă, scrie, ascultă muzică și dansează chiar și singură în cameră, numai dansează, căci universul întreg va dansa cu tine și feminitatea ta va prinde puteri și va fi descatusata. Nu uita că în tine zace o zeiță pe care e nevoie să o cunoști și să o lași să ajungă cu darurile sale la lume! Îmi doresc să înveți să skiezi, ai să înțelegi ce bucurie îți aduce frica atunci când te confrunți cu ea și vezi ce ușor a fost totul. Să nu îți fie greu să faci diverse în viața ta, așa îmi spunea și mie bunica și am înțeles claritatea acestor cuvinte cu timpul. Și plimbă-te cat mai cât de des poți lângă ape, mergi cu picioarele goale în iarbă cand te simti vlaguita iar când simți că nu mai ai nicio scăpare și sufletul ți-e greu, plângi , și apoi du-te și îmbrățișează un copac; pentru momentele cand vei simti ca tot pesimimsul lumii se revarsă asupra ta gândește-te cum îi poți ajuta pe ceilalți- pe mine m-a ajutat foarte mult asta ! E exact ca atunci când ai mintea obosită și e important să îți lucrezi corpul ori viceversa- în ce ordine vrei tu să le iei. ȘI nu în ultimul rând respectă-te. Nu lasă pe nimeni să te trateze fără respect . AI ÎNCREDERE e motorul cel mai important al acestei vieți, pe lângă celelate trei- îți voi vorbi despre ele când ne vom întâlni și cunoaște. Curand vine si acea zi.

RÂZI. RÂZI cât poți de mult, cu oricine, cât mai mult și cât mai bine. Te va menține tânără, optimista și plină de culoare. Iar la final vreau să îți mai spun ceva ce e nevoie a fi reținut: VIAȚA NE VINDECĂ așa că așteaptă-te la tot ce e mai frumos și minunat de la ea. Închei aici iubirea mea mică, Dorindu-ți să te îndrăgostești de viață cu tot ce cuprinde ea. Semnat, mama ta.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page