top of page

Spune-mi ceva frumos, dragul meu!

Spune-mi ceva frumos despre lume, oameni, intamplari, viata, trairi, stari, cuvinte. Ceva care sa fie dincolo de intelesul din interiorul formelor ascutite, rotunde, ovale, turtite sau alungite ale literelor si care sa poata vorbi totusi pana la dimensiunea interioara a sufletelor noastre - al meu, al tau, al tuturor… incat ceea ce imi spui sa schimbe o viata, sa descopere un adevar, sa rasara intr-un curcubeu, sa stinga o viata si sa renasca in Univers printr-un cantec ce se disipa si se contorsioneaza in unde pline de viata!

Spune-mi despre toate, spune-mi un adevar incropit in cele mai minunate forme si culori ce razbat dincolo de aceasta viata pamanteasca!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page