top of page

CÂND DUMNEZEU SE ROAGĂ LA OAMENI

Dumnezeul Tău îți vorbește Ție,omenire: <<Sunt Veșnicia. Mână mea și sceptrul meu sunt Adevărul și Bunăstarea. Crede și Fă că faptele tale să mă arate pe Mine, prin tine. Eu sunt Dumnezeul Tău iar Tu, Copilul meu. Cheamă-mă chiar și în disperare! Pronunța-Mi Numele și strigă după Mine chiar și atunci când mă urăști de moarte Când nu fac placul tău. Gândește-te la Mine căci eu sunt pentru tine, dragul Meu.Și ascult. În tăcere Te privesc și te ascult. Și'apoi fără să'ti dai seama trec la fapte. "Fie ca Slva Ta, Stăpâne, să fie pururea peste noi, ca binecuvântările tale să prindă rădăcini, prin gândurile pure și luminoase din noi, prin pacea și liniștea minții." V -am făcut, copiiii mei, să aduc pacea prin voi. V-am făcut pentru a crea Împărăția Lumilor Noi. Credeți în voi! Iubiți viața și iubiți-vă pe voi.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page