top of page

Fiindcă nu mai era timp..am făcut pace cu mine






Am în vățat cum să mă iubesc: cu atenție și cu pași mărunți; renunțând; închizând..uși, discuții; lăsând oameni în urmă sau.. doar înțelegând că nu mai avem loc unii în viețile celorlalți; fugind sprea pacea și liniștea mea interioară- acolo unde , când ajungi, totul e perfect așa cum e . Un mai mult ca perfect și un copil ce așteaptă timid să fie iubit, îmblânzit, primit în brațe deschise de omul ce am devenit. Am învățat să mă iubesc: lăsând la o parte părerile de rău și luând din viață doar ce e bun din tot molozul și toate certurile. http://www.catchy.ro/am-invatat-2/122074


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page