top of page

FLUTURI ALBASTRI

In numar de trei. Zburau. SI nu se opreau deloc. Ar fi vrut sa devina imprimeu pe coperta unei carti, pe spatele unui telefon mobil..doar ca se miscau, la distante egale, de la mic la mare, albastri..., albastrii,... cu inflexiuni alb argintii. Frumosi si veseli. De parca la fiecare bataie de aripi a lor imprastiau magie, si stropi de stralucire.

Voiau sa se aseze si parea ca nu e locul lor acolo unde as fi vrut sa ii vad eu asezati

Imi activau visul asa cum o pietricica aruncata in apa, creeaza cercuri concentrice, din ce in ce mai mari si apoi mai difuze.

M-am intrebat ce inseamna? De ce trei? De ce ei si culoarea asta atata de diafana si magica a lor? De ce senzatia ca vor sa se aseze si totusi nu isi gasesc locul? Era placut. In rest nimic. Doar plutire, magie si

fluturii albastri

stare de vis.

In dictionarul de vise scrie: In general visele in care apar fluturi au o simbolistica legata de dragoste:

- daca visati doi fluturi care zboara impreuna este semn ca va veti indragosti si va veti casatori curand.

Eu am visat trei :))

Alte interpretari mai sunt:

- daca simti un sentiment de liniste si impacare atunci s-ar putea sa fie un semn care te anunta ca lucruri importante din viata ta – relatia de cuplu ori casnicia, afacerile, relatiile cu prietenii ori colegii – urmeaza sa se stabilizeze.

- culorile pastel sunt un semn benefic care denota bucuria .

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page